Sabtu, 22 November 2014

FREE FORMAT COMPUTER FOR ALL

SALAM SEJAHTERA SEMUA...


Nama saya Reimy, Saya merupakan pengasas bagi Marz Technology & Trading. Saya telah menjalankan perniagaan ini secara rasmi lebih dari 6 tahun. Namun saya terlibat dalam pernigaan secara tidak rasminya lebih dari 10 tahun...Lamanya..hehehe



Banyak yang telah saya lalui dan tempuhi, pelbagai kisah suka dan duka. Lebih-lebih lagi dikala permulaan saya menjalankan perniagaan. Banyak sangat masalah-masalah yang perlu saya selesaikan.  Namun, alhamdulillah dengan pertolongan dan sokongan dari keluarga, saudara-mara, sahabat handai dan anda semua pelanggan-pelanggan kami yang saya sayangi membuatkan saya lebih kuat dan mampu untuk bertahan sehingga sekarang dan berjaya sehingga ke tahap ini...

Bersempena dengan penghujung tahun 2014 ini dan kedatangan tahun baru 2015. Saya ingin memberikan sesuatu yang ISTIMEWA untuk semua pelanggan-pelanggan kami di atas sokongan padu anda semua. Sesuatu yang telah lama saya rancangkan dan nantikan untuk berikan kepada anda semua.

Saya ingin berikan baucer untuk format komputer secara percuma!!!

Bagaimana caranya....

  1. Sila like FB Page kami  FB : Latop Repair Experts (https://www.facebook.com/marzcomputertrading) 
  2. Tolong share FB Page kami atau post ini.
  3. Sila isikan borang ini untuk dapatkan nombor baucer (http://marzcomputer.activehosted.com/form/1163)
  4. Anda boleh lah bawa computer anda ke kedai kami Marz Computer Subang untuk kami format komputer anda secara PERCUMA!!! (YA,100% PERCUMA) 

Ada syarat ke? Ya, saya ada beberapa syarat yang mudah :
  1. Seorang hanya boleh bawa 1 komputer sahaja sepanjang tempoh promosi ini.
  2. Tempoh promosi ini hanya sah dari 24 Nov 2014 - 30 Nov 2014
  3. Proses untuk format komputer ini minima 3 hari. Bagi yang ingin Fast Format akan dikenakan caj normal.
  4. Promosi ini tidak termasuk dengan khidmat Backup Data. (Caj tambahan akan dikenakan bagi Data Backup)
  5. Hanya sah untuk pelanggan walk-in. (Caj tambahan akan dikenakan untuk Pickup & Delivery Services)
  6. Promosi hanya untuk Windows Desktop version sahaja.


So,apa lagi......cepat....bagitahu kawan-kawan yang lain.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...