Sabtu, 8 Mac 2014

APA ITU SERVIS LAPTOP? BAGAIMANA SERVIS LAPTOP??

APA ITU SERVIS LAPTOP? BAGAIMANA SERVIS LAPTOP??


Salam sejahtera,
Dalam isu penjagaan komputer terutamanya laptop, ramai yang tidak memandang serius dalam isu penjagaan laptop motherboard dan fan. Ramai diantara pelanggan kami aware berkenaan isu penjagaan laptop, namun tidak ramai yang tahu kepentingan penjagaan motherboard dan fan.

Sebenarnya, motherboad laptop dan fan adalah amat penting untuk dijaga dan antara spare part yang mahal untuk diganti jika rosak. Oleh kerana itu saya mengatakan ia amat penting untuk dijaga dan servis.


Jangan biarkan sehingga ia menjadi seperti gambar di atas barulah kita terhegeh-hegeh untuk hantar servis. Yang lebih malang ialah apabila laptop anda sudah tidak boleh digunakan barulah anda ingin servis. Pada masa itu, ia sudah terlambat kerana motherboard anda mungkin sudah rosak / tidak boleh digunakan dan terpaksa diganti dengan menelan belanja sehingga RM 1000++

PAKEJ SERVIS LAPTOP TERMURAH!!!

Bagaimana kami servis laptop anda? Apa yang kami akan lakukan dalam PAKEJ SERVIS LAPTOP ini?

servis laptop merangkumi pembersihan, mencuci dan menghilangkan kekotoran dan habuk yang ada pada laptop samada di casing, motherboard, keyboard,,fan,screen, permukaan laptop dan lain-lain permukaan pada laptop. namun ia tertakluk pada kekotoran yang boleh dicuci dengan pencuci khas kami. ia juga termasuk mengganti compound/liquid pada processor atau chipset yang boleh digantikan. pencuci kami juga mempunyai agen pencegah habuk di mana ia mengurangkan habuk melekat pada permukaan motherboard dan fan. Oleh itu, laptop anda akan tahan lebih lama dan mengurangkan risiko kerosakan pada laptop anda.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...