Sabtu, 2 Februari 2013

Memanjangkan Jangka Hayat Laptop/Notebook


Kali ini kami ingin berkongsi sedikit tips penjagaan laptop anda. Kerana memandangkan ramai antara pelanggan kami asyik bertanya masalah atau soalan yang sama,maka kami akan post-kan di sini soalan tersebut dan jawapan dari kami..

BAGAIMANA MENJAGA JANGKA HAYAT LAPTOP/NOTEBOOK ATAU MEMANJANGKAN JANGKA HAYAT LAPTOP/NOTEBOOK...
Experience the power of advance graphics for long periods
Siapa yang tau berapakah tempoh maksimum yang kita boleh guna sesebuah laptop untuk menjaga jangka hayat laptop tersebut?


jawapannya ialah lihat kembali maklumat asal laptop tersebut,berapa lama bateri laptop tersebut boleh bertahan,jika 3 jam.maka itulah tempoh yg laptop tersebut boleh tahan..jika 5 jam,maka samalah..kerana kualiti binaan setiap laptop adalah berbeza mengikut model dan jenama..atau dengan kata lain tengok bajet pengilang tersebut..jika murah,maka adalah udang di dalam mee...hehe..what u  pay,dats what u got..what do u expected from cheap item...(so,faham-faham la kan...).tp bagaimana jika tempoh bateri semakin merosot,ada teori yg mengatakan jangka hayat laptop tersebut juga merosot,tapi xsemestinya laptop tersebut akan rosak terus. ada banyak lagi kemungkinan lain yg membuatkan laptop rosak...


Sila lawat laman web kami untuk maklumat lebih lanjutYour IT Solution Partner

Atau sila ke Online Store kami untuk membeli produk/gajet IT : Online-Store

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...